Sunday, June 9, 2013

කොට ගවොම් අදින අලුත් නිවෙදිකාව- හිමායා || Upcoming Actress Anju Himaya

සිකුරාදා හැන්දෑවට ස්වර්ණවාහිනී නාලිකාවේ Good Af ternoon Sri Lanka වැඩ සටහනත් රැගෙන එන ඇය අංජු හිමායා බණ්ඩාර. හිම කඳුළු, වන්දනා, සුදු ගින්දර ඇතුළු ටෙලි නාට්‍ය පහළොවක පමණ තමන්ගේ දස්කම් දැක් වූ ඇය මේ දිනවල කතාබහට ලක්වන්නේ නිවේදිකාවකගේ භු®මිකාව හරහායි.

මේ අංජු සමඟ කළ කතාබහකි.
නිවේදන වෘත්තිය ඉතාමත් පරෙස්සමෙන් හසුරුවා ගත යුතු භාවනාවක් වගේ කියලයි මට හිතෙන්නේ. ඒ් වගේම ඒ සඳහා හොඳ හැදෑරීමක් ද තිබිය යුතුයි. ලෝකය ගැන වගේම අපේ රසිකයන්ගේ හෘද ස්පන්ධනය ගැනත් නිවේදකයාට දැනුමක් තිබිය යුතුමයි. ඒ හැදෑරීම හරහා අප ඉදිරියේ සිටින පුද්ගලයාට උසස් රස වින්දනයක් ලබා දෙන්නට හැකි වේවි.
* නිවේදිකාවක් කියන්නේ තරමක් භාරදූර වගකීමක්. ඔබ ඒ වගකීමට සුදුසුය කියල හිතනවද?
වගකීමක් දරන්න සුදුසුකමක් තිබිය යුතුමයි. ඒ වගේම ඒ සුදුසුකම සපුරා ගන්නට හැදෑරීමත් අත්‍යවශ්‍යයි.

* හිම කඳුළු ටෙලි නාට්‍යයේ කෞෂි, වන්චනා ටෙලි නාට්‍යයේ තාරුකා සාමාන්‍ය සරල චරිත තමයි ඔබට ලැබුණේ. කලාත්මක නිර්මාණයකට සම්බන්ධ වෙන්න අදහසක් නැද්ද?
මෙහෙමයි. මං රඟපෑ චරිත සියල්ලටම එක ලෙස ආදරෙයි. මං වඩාත් කැමති සරල සාමාන්‍ය යථාර්ථවාදී චරිතවලටයි. එදිනෙදා සමාජයේ දකින්නට ලැබෙන චරිත සමඟ ගනුදෙනු කරන්නට මං වඩාත් කැමැත්තක් දක්වනවා.

* ක්ෂේත්‍රය ගැන මොකකද හිතෙන්නේ?
ඉතාමත් අවබෝධයෙන් සිහි බුද්ධියෙන් ඇවිද යා යුතු දිගු දුෂ්කර මාවතක්.

* බොහෝ නිවේදිකාවන්ට නැෙඟන චෝදනාවක් තමයි වචන හිඟ බව. ඔබටත් කවුරුන් හෝ එහෙම චෝදනාවක් කළොත්?
ඕනෑම කලාවක් ප්‍රගුණ වන්නේ කාලය සමඟයි. මගේ බොහෝ අඩුපාඩු ඇති කියලා මං දන්නවා. ඒවා හදාගන්නට හැමෝගේම අදහස් අවශ්‍යයි. වචන හිඟ බව ඇති වෙන්නේ හරි කියවීමක්, හැදෑරීමක් නැති වුණාම කියාල මං හිතනවා. ඒ නිසා හැකි හැම විටම මං මගේ ශබ්ද කෝෂයට අලුත් දෙයක් එක්කර ගන්නට උත්සාහ කරනවා.

මේ කෙටි කතාවේ අවසානය?
මේ වෙලාවේ මට උදවු දුන් හැමෝටම ස්තුතිවන්ත විය යුතුයි. ඒ වගේම විශ්වනාත් විජේසූරිය, බුද්ධික කුලසේකර සහ මනෝජ් දිසානායකටත් ස්තුතිය පුද කළ යුතුමයි.




Blog Archive